Regn i morgon ?

Ja , om det regnar i morgon får ni faktiskt skylla på mig ..
För det kom en äcklig liten spindel och kröp i duschen ..
 Och då var ju duschskrapan väldigt bra att ha för den dog direkt ..
 Men det är ju bättre att försäkra sig helt om att den äckliga lilla saken är död så jag råkade göra lite mos av den !
Jaja , nu vet ni att ni kan skylla på mig iaf om det regnar ..
Har iaf som sagt duschat men är fortfarande inte trött så det får nog bli tv:n ett tag till ..
Börjar ju inte förrän 10 i morgon så =)
Hoppas ni sover gott och drömmer sött i natt iaf =)
GOD NATT !

Kommentarer
Postat av: Jossi

Skulle vara kul, men måste kika över ekonomin lite först. Kom på att jag ska färga mig imorgon och att sänggavel+sängbord kommer den här veckan, eller nästa. Då går det ett par tusen. Jag kan höra av mig imorgon om hur det blir.

2008-10-15 @ 10:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0