Snart , efterlängtat ..

Mmm , snart står syster här i min hall =)
Eller jag ska väl möta henne vid bussen nere i stan så att hon hittar rätt =P
Annars kanske hon inte kommer förrän till morgonen ;)
Vi gjorde iaf redovisningen i dag och läraren tyckte att det gick bra för oss och vi blev godkända ..
Fast jag tycker själv att min insatts inte var så mycket att hänga i granen precis ..
Hoppas det blir bättre tills nästa gång =)
Har varit nervös i flera dagar för det där tror jag för jag har inte orkat somna ..
Men allt släppte nog efter redovisningen för jag somna som en stock i soffan när jag kom hem =)
Har faktiskt varit lite duktig och varit och handlat i dag iaf =)
Nej , nu ska jag kolla bussar ! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0