Snart natti =)

Mmm , i dag kan jag ju faktiskt vara vaken lite längre eftersom jag är ledig i morgon =)
Eller jag och Hanna måste till skolan och fixa en bandspelare tills intervjun på fredag =)
Och i morgon kväll anländer jag hem till Hagfors igen .. Ska bli gott även om jag bara varit borta två veckor =P
Och det ser redan ut som jag har en fullspäckad helg , men det är bara kul att jag har så underbara vänner som fixar allt möjligt kul !
 Så helgen kommer bland annat att bjuda på innebandy, bio, fest, massa mys och mamma och pappas mat !
Nej , nu ska jag kika mer på tv:n och sen blir det sängen !
Så jag säger GOD NATT , sov gott och dröm sött =)

Kommentarer
Postat av: Jossi

Innebandy, it is

2008-10-08 @ 22:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0