Svettig och snygg !

Mmm , nu sitter jag här svettig och go efter en liten joggingrunda ! Det är helt sjuk va dåligt tränad jag är , men det ska väl förhoppnigsvis bli bättre ..
 Har ju liksom kommit på att för att få bort de där extra kilona och blit bättre tränad måste jag ju tyvärr göra det själv , ingen annan gör det ju åt mig !
Men jag tycker iaf att det är gott att springa , och det är ju ett plus för det har jag aldrig tyckte förut =)
Måste även nämna att jag var grymt snygg när jag sprang nu , hade den übersnygga reflexvästen på mig !
 Men men , var iaf en gammal tant på cykel som ropade att jag syntes bra och det är väl hela meningen så den får nog åka på i fortsättningen också !
Nej , nu får det bli duschen och sen tv:n =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0