Tack gode gud för internet !

Ja ni gott folk , just nu sitter jag på bussen till Örebro =) Som tur är har de trådlöst internet =)
Gårdagen blev mycket lyckad med många skratt och underbara vänner =)
Jag tyckte även filmen var bra =)
Just nu är vi i Karlskoga, så det är väl ungfär 40 minuter kvar och jag är så trött så jag håller på att dö !
Har spenderat dagen med bästa Schnottis ..
Var även på hockey en sväng men det var så tråkigt så vi åkte efter andra perioden =P
Nej , nu får det kanske bli en tupplur innan vi är framme =)

Kommentarer
Postat av: Frida

men madde sitter du på bussen! Jag som tänkte höra om du ville komma och se på film =) får ta det en annan dag helt enkelt! hihi =)

2008-10-12 @ 21:30:13
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0