Trött i dag ..

Mmm , i dag känner jag mig hur trött som helst .. Så jag hoppas jag somnar tidigt ..
Har haft lite svårt att somna ett par nätter .. Saknade är för stor just nu !
Så det vore gott att somna i tid och vakna och känna sig riktigt utvilad ..
Men jag börjar ju inte förrän 12 i morgon så jag hoppas jag orkar sova ut lite iaf =)
Har även varit duktig och varit med Frida och Emelie på push & lift i dag =)
Det är faktiskt ett riktgt roligt pass ..
Men jag gissa på att jag kommer att ha träningsvärk i morgon =P
Och när jag kom hem var jag tvungen att laga mat till matlådan i morgon ..
Så jag stoppade in lax i ugnen och kokade ris =) Mycket gott !
Nej , nu blir det House och sen sängen !

Jag har världens bästa vänner ! Och jag saknar er !

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah, aa om det ändå vore så väl ;) hade nog bara tur helt enkelt :)

2008-10-21 @ 21:24:14
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/
Postat av: frida

Kan nog slå ihjäl ett helt fotbollslag...och inte va de sådär jättegoda heller!! Ett rejält misslyckande med andra ord!! Bättre lycka nästa gång ;D hehe

2008-10-21 @ 22:00:16
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/
Postat av: Josefine

Imorgon ska jag fortsätta samla vuxenpoäng :) Ja, jag har slutat, eller lägger igen energi på den. Ska gå någon mer gång då det är något intressant att lyssna på :) Love <3

2008-10-21 @ 22:44:02
URL: http://josefinestrand.blogg.se/
Postat av: Sara K

Vännen, du ska veta att jag saknar DIG!

2008-10-21 @ 23:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0