Utmanad =P

Jag blev utmanad av Jossi =)

Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

1. Jag är jätte super duper rädd för ormar .. ( Blundar till och med när de är på tv:n )
2. Är fortfarande grymt mörkrädd ..
3. Saknar alla mina underbara vänner här i Hagfors jättemycket när jag har flyttat !
4. Jag saknar kärleken ..
5. Saknar även min morfar hur mycket som helst !
6. Jag tycker det är både kul och jobbigt att läsa på universitet !
7. Jag har blivit tvungen att växa upp och ta ansvar det senaste halvåret !


Jag orkar inte utmana 7 stycken , eftersom förmodligen de flesta redan bli utmanade =P
Men de av mina vänner som läser min blogg som inte blivit utmanade ska göra den , om dom vill =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0