Vuxenpoäng !

Mmm , i dag samlar jag massor med vuxenpoäng ..
Har nyss diskat för andra gången i dag ,
andra plåten med hallon och blåbärsmuffins är snart klar och jag har nyss slängt i tvätten ..
Så jag samlar för fullt ..
Ska även börja med maten snart , eller efter att jag varit ner och hängt upp tvätten !
Egentligen borde jag jobba på hem tentan också , men jag orkar inte just nu ..
Och då är det ingen idé för då kommer jag inte få något gjort ändå ..
Men men , måste väl försöka få ner lite på pappret sen iaf =P
Nej , nu ska jag ta ut muffinsen (heter det så?) =P

Kommentarer
Postat av: Cherin

klart det blir mycke bus ;) kul att du kommer hem! är tyvärr inte ledig, men ja kommer hem tidigt på dagarna, så dä ä bara du hör av dig om du vill leka! :)

2008-10-26 @ 22:22:43
URL: http://cherincherin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0