Dagarna går fort !

Mmm , det går att fort .. Har redan gjort två dagar i skolan , och ett berg av böcker väntar på mig ute på bordet .. Så egentligen borde jag inte sitta här , men har nyss skrivit en sak till skolan som inte alls blev bra med det får duga så då passade jag på ..
Ska snart ut och gå med Frida och hennes kompis Emelie .. Och som jag skrivit förut bor jag hos Frida den här veckan och terroriserar henne =)
Förresten så var vi och tittade i min lägenhet i söndags .. Och den var jättefin ! Jag får nycklarna på torsdag , och på lördag kommer mamma , pappa och mormor med alla mina saker ! Och då blir det även ikea =)
Syster den fuskisen sitter på planet till Bulgarien nu hon , men det är gott för henne .. Hoppas hon får en underbar veckan och köper med något fint hem till mig =)
Nej jag får återgå till berget ute på bordet och se om jag fattar något mera !

Schnottis jag ringer någon dag , lovar ! Har varit lite mycket nu ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0