Massa läsande !

Mmm , usch om jag visst att det var så här mycket att läsa då ... Nej , så ska jag inte säga för jag tycker att det är jätteintressant men det är mycket på en gång ! Men det tar väl ett tag innan man kommer in i vad som är viktigt och inte också !
Just nu har jag tagit en paus i läsandet , men ska snart fortsätta ! Har städat lite snabbt också .. Jag och Frida var duktiga och var uppe och tvättade redan klockan 08.00 i morse .. Och hör och häpna , jag har inte sovit något efter det !
Men men , första natten i nya sängen och jag sov som en prinsessa ! Känndes lite konstigt att gå och lägga sig helt själv i sin egna lägenhet , men men man vänjer sig väl !
Nu har jag iaf tänt ljus och gjort lite mysigt i det tråkiga vädret ! Hur är vädret hemma i Hagfors ? Någon som vet ? Här är det iaf gått och träkigt !
Nej , nu ska jag läsa ett tag till !
Ha en bra dag =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

det är regnigt i hagfors ;)

2008-09-07 @ 17:56:43
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0