Nya lägneheten =)

Japp , nu är jag inflyttad och allt känns jättebra =) Så nu slipper Frida mig som inneboende ;) Fast vi kommer nog att umgås rätt mycket ändå tror jag =)
I dag har det blivit IKEA och sen har vi skruvat och fixat och diskat och allt .. Eller det är väl mest de andra som har jobbat och jag bara sprungit runt ;) Men men , nu är jag ganska nöjd iaf .. Det saknas lite tavlor och sånt , men det får jag köpa eftersom !
Egentligen borde jag läsa nu , men jag tar tv-kväll ikväll och läser hela dagen i morgon ! För jag har mycket att läsa men jag orkar inte !
Jaja , GOD NATT =)

Kommentarer
Postat av: Frida!!

Madde...nu har jag skaffat blogg!! moahaha grym ja ä =)

Ses snart!!

2008-09-07 @ 15:42:54
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0