Örebro ..

Japp , i dag åker jag tillbaka .. Vet inte om jag kan säga att jag åker hem än , för det känns som hemma det är i Hagfors än =) Det är inte det att jag inte trivs för det gör jag absolut , men ändå så känns det inte som hemma än , om ni fattar ? =) Skolan är också jättbra , det känns bra för som det känns nu så är det helt rätt program för mig ! Och det känns underbart , synd bara att vi har så mycket att göra hela tiden .. Men man vänjer sig väl !
Det har iaf varit gott att vara hemma under helgen , synd att jag inte har sett på någon innebandy bara .. Får väl bli nästa gång jag kommer hem =)
Fick iaf träffa vänner och schnottis ! =)
Nej , nu ska jag göra mig klar .. Åker vid fyra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0