Today !

Japp , i dag böjade dagen med att jag försovmig .. Inte så jättekul , men jag blev bara typ 10 minuter sen =) Men jag var trött !  Usch va hemskt det är att försova sig !
Vi jobbade iaf jätebra idag och blev klara med uppgiften som ska vara klar på tisdag och det känns undebart =)
Hanna skrev till mig nyss .. Hon är på coldplay i vår huvudstad .. Fick iaf ett sms där det stod :
" Helt undebart magiskt fantstiskt härligt! Rysningar ner i tårna !"
Haha , jag kan tänka mig det =)
I morgon har vi en föreläsning och sen ska vi vänta i tre timmar innan vi sa ha redovisning .. Så då bestämde jag och Ida att vi skulle gå hem till mig och äta istället =)
Nej , nu ska jag sluta tjata ..
GOD NATT =)

Kommentarer
Postat av: Jossi

Jag saknar dig, din skrutt :)

2008-09-18 @ 21:34:19
URL: http://josefinestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0