Väntar ..

på någon vänlig själ som ska komma och diska , städa och tvätta åt mig ! Men det ser inte ut som det kommer någon !
För jag har bara ett stort berg av allt .. Disk, tvätt och dammråttor ! Usch och fy , jag orkar inte !
Har även en hög med böcker som ligger och tittar på mig så jag får ångest !
Jag borde ha läst massor i dag , men det har inte blivit något av nått !
Har iaf varit och handlat så nu har jag fyllt på kylen lite =)
Nej , nu ska jag sluta beklaga mig över mitt tråkiga liv !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tss :) ja visst äre sött :)

2008-09-30 @ 21:07:16
Postat av: Jolin

Jag saknar dig också lilla gris <3 Hoppas du har det bra!

2008-09-30 @ 21:34:18
URL: http://jolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0