Tisdag kväll ..

Jag har fortfarande en resväska som väntar på att bli packad ..
Men jag har iaf , diskat och tvättat ..
Framsteg, och just nu sitter jag och skriver på hemuppgiften vi har att göra ..
Ska nog skriva lite till innan jag går och börjar packa ..
Det ska bli så skönt att komma hem i morgon , även fast det bara är en och en halv vecka sen jag var hemma =P
Jag har nog blivit för bortskämd på sista tiden med att vara hemma mycket =)
Tur att det är sommar snart så jag får vara hemma i 3 månader =)
Nej , nu ska jag fortsätta !

Kommentarer
Postat av: ida

Du är duktig du (: Har du klarat alla tentor såhär långt? Med mig är det bara bra annars, längtar till sommaren nu. 5 veckor till sommarlov idag, ska inte bli helt fel önskar man hade jobb dock.

2009-04-28 @ 21:16:27
URL: http://pidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0