8 Februari - vågar man ?

Haha , töntig jag är .. Sitter här och håller på och anmäler mig för att bli blodgivare ..
Men helt plötsligt slog tanken mig , vågar jag det ?
Äsch tönt , ta dig samman och skicka in det där nu =P
Det är ju ändå för en god sak , man får tänka så =)
Men ska nog prata med mamma först och höra om det gör jätteont ;)

Funderar även på att diskutera med min grupp om vi kan jobba på så jag kan åka hem på torsdag kväll =)
Josefine ville också åka hem så då är vi iaf två =P
Jaja , ha en bra kväll =)

Nu är jag anmäld iaf , nu finns det ingen återvändo ;)

Kommentarer
Postat av: josse

vilken supertönt du är x)

2009-02-08 @ 20:38:07
URL: http://josefliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0