I'm goning home this weekend =)

Japp , åker även hem denna helg =)
Eftersom tjejerna ska ha fest , och jag blev så sugen när de prata om det förra helgen =)
Så jag åker på fredag när jag har slutat =)
I dag har jag faktiskt varit ledig , så jag har tvättat, diskat, lagat mat och tränat =)
Borde även plugga !
I morgon ska jag och ta prover för jag ska som sagt börja lämna blod ..
Nu har Ida skrämt upp mig och sagt att det gör jätteont , men men ..
Får väl se om jag är frisk först så jag får börja lämna blod =P
Nej , nu blir det nog soffan och tv:n =)

Kommentarer
Postat av: M

De gör inte ont! :P Har beslutsångest ja, om ja ska hem eller inte.. <3

2009-02-18 @ 18:32:41
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: M

Haha, såg aldrig att du hade skrivit till mig ^^, Jag vet inte, vad ska vi ut på? :P Sara tjata att ja skulle hem å gå ut, får se, lutar nog mot att jag åker hem. va ett tag sen ju, å har inte sett dig på jätte länge ju :(

2009-02-18 @ 18:36:30
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0