I'm home =)

Eller iofs ska jag väl snart åka tillbaka =P Har varit hemma sen i torsdags och i morgon åker jag tillbaka till örebro ..
Dagarna går mycket fortare när man är hemma än när man är i örebro ..
Igår var det iaf innebandy med Jolin och sen lite bus med födelsedagsbarnet Cherin och Jolin =)
I dag är man bjuden på tårta klockan 16 , mmm , det kommer att sitta fint i magen det ..
Nej , nu ska jag väl gå och göra mig i ordning kanske , så jag blir klar någon gång ..
Ska på innebandy med schnottis och Jolin =)
Ha en bra dag , det tänker jag att ha =)

Jag tycker förövrigt att alla hjärtans dag fortfarande är en mysig dag , fast jag inte har någon att fira den med .. Firar med vännerna istället !
Fråga syster vad hon tycker om alla hjärtans dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0