21 Januari !

I dag var jag uppe och var i väg till gymmet vid halv elva =) Där mötte jag Elizabeth och vi stöttade varandra genom en timmes träning =P Haha , ett ganska bra tips om du inte kommer iväg till träningen , skaffa någon att träna med som har samma problem då måste du gå och träna =P Haha , det funkar på mig iaf ..
Jaja , nog tjatat om det .. Vi fick nya grupper i dag också i skolan ..
Jag tror att min grupp blir skit bra =) Hoppas det iaf !
Men det är väl som med allt , det blir vad man gör det till ..
Några av mina klasskompisar skulle ut i dag .. Men vi börjar redan vid 10 i morgon så min kropp sa till mig att  stanna hemma och tvätta och sova istället !
Gud va tråkig jag lät =P Som om jag var hundra år =P
Haha , nej men nu ska jag snart stoppa i tvätten =)

Kommentarer
Postat av: Cherin

haha. lite sludigt lär dä allt ;) men, men. You´ve got do do, what you´ve got to do :P när komer du hem nästa gång då min lilla hundraåring ;) <3

2009-01-21 @ 22:13:17
URL: http://cherincherin.blogg.se/
Postat av: Jossi

Tack :D Jo än så länge går skolan bra. Känns som att det är rätt. Hoppas det håller i sig bara :D Hur går det för dig då?

2009-01-21 @ 23:53:35
URL: http://josefinestrand.blogg.se/
Postat av: Sofia

nej, det blev inte alls bra men men :)

2009-01-22 @ 10:18:13
Postat av: M

Tack tack :)

2009-01-22 @ 16:33:22
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0