22 Januari ..

Jag är trött i huvudet så jag vet inte vad !
Har haft föreläsning hela dagen och den gjorde mig inte ett dugg klokare , hade ingen röd tråd alls och hon bara svamlade ! Nej , det var inte bra !
Blev ingen träning i dag heller , men ska på step up med Frida i morgon =)
Jag fattar inte hur jag skulle kunna orka att läsa något nu ? Men men , får se om jag orkar i morgon =P
Kan det inte bli vår för då har man mycket mera motivation =)
Nej , i morgon blir det iaf till att tvätta och handla, Willys har ju öppnat nu =P
Haha , nej med ha en fortsatt bra kväll mina vänner !

Kommentarer
Postat av: Sofia

nej, det böev väl inte så där jättebra men det kanske är en vanesak.. när kommer du hem? :)

2009-01-24 @ 13:03:57
URL: http://sophialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0