24 Januari ..

Idag fyller min kompis Madde år =) Grattis ! Hoppas du fick en superbra dag =)

I dag har jag och Frida varit nere i stan , och jag har faktiskt köpt mig ett par jeans !
Men usch va dyrt det är , inte alls kul att lägga pengar på , men jag var tvungen !

Sen när jag kom hem så somnade jag i soffan ett tag , det var gott då ..
Men det kommer inte vara lika kul sen när jag ska sova !
Efter ett tag i soffan så lagade jag mig lite mat ..
Och som om jag inte hade nog att göra så rev jag ner en ljuslykta jag hade i garderoben så den sprack så det var glas över allt .. Men nu fick jag ju städat iaf =P

Nej , nu blir det nog tv:n =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack vännen! :)

2009-01-25 @ 12:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0