8 Januari ..

Hmm , dagen i dag har varit så där halv bra ..
Var riktigt trött när jag vakna i morse , usch !
Men när jag väl kom till skolan gick det bra ..
Redovisningen gick bra och vi har redan rättat felen så till veckan kan jag bara ägna mig åt hemtentan ..
Men jag såg nu på internet att vi har någon himla registrering nästa torsdag ..
Så det får bli att jag åker hem efter den :)
Usch och fy är ganska nervös inför hemtentan också , vet inte alls hur den kommer att bli ..
Jaja , jag får väl se i morgon hur den blir =P
Förresten har jag världens tandvärk , har ont i hela huvudet !
Ja , jag vet att jag tycker synd om mig själv =P
Usch , nää ska försöka somna snart , men det blir väl omöjligt ..
Nej , GOD NATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0