Hemtenta suger !

För er som inte visste det så är det inte alls kul med hemtenta !
Men men , är typ nästan klar med första frågan iaf , har bara två kvar då =P
Tror jag eventuellt åker hem på tisdag eller onsdag , för jag ska tillbaka till Örebro på lördag så ..
Tror inte jag ska skriva mera på den i dag ,
men jag kommer väl aldrig att somna för jag har redan sovit i en och en halv timme ..
Men men , det spörs väl senare ..
Matöppet har iaf fått för sig att de ska ha stängt på helgerna ..
Så jag och Frida fick ta våra cyklar ner till coop ..
För er som vill veta vad vi gör för ointressant på en söndag ;)
Nej , nu börja de en film på tv:n =)
GOD NATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0