PRO nästa ?

Ja ibland kan man ju fundera ..
Har haft en skön hemma kväll med familjen ..
Vi åt kex och ost och annat gott =)
Sånt som man inte gör när man sitter själv i en lägenhet =P
I morgon är sista dagen hemma också , eller där ljög jag ..
För vi åker inte förrän på måndag .. Men det är sista hela dagen hemma ..
Fast jag ska ju inte vara i Örebro så länge innnan jag åker hem tillbaka som sagt så =)

Just nu funderar jag på om jag är trött eller inte ..
Egentligen förstår jag inte om jag är det för jag råka somna förut vid 6 ett tag ..
Men men, jag ska nog lyckas somna ..
Synd att programmen på tv:n suger bara och att min dvd är i Örebro !
Men men , sånt är livet .. Kanske terroriserar lillasyster om jag inte kan sova =P
Nej , som sagt sängen kanske det får bli nu =)
GOD NATT =)

Kommentarer
Postat av: Victor

Svar: Ja men det är självklart det vettu:) va mer ett skämt att ja va påväg å bli sjuk;)

2009-01-04 @ 11:56:57
URL: http://victr.blogg.se/
Postat av: josse

svar vaa: självklart, vem annars dansar så liksom? ;D

2009-01-04 @ 13:10:28
URL: http://josefliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0