Hemlängtan !

Mmm , när mamma och de åkte förut så ville jag bara skrika att jag ville följa med  dem hem ..
Men jag kom på att jag har grannar också så det är kanske inte så smart ..
Jag kom även på att jag får ju åka hem på onsdag så :)
Önskade mig även en väska av syster i dag =)
Som jag får på onsdag , för som sagt då är det ju min 20 års dag =)
Haha , ja ibland är jag ju som en skitunge och gillar att tjata om mig själv =P
Men det är ju min blogg så jag får väl skriva vad jag vill ..

Jaja , min vänner .. Hoppas ni har en bra kväll !
Ni som är ute och svänger era lurviga ta det lugnt !
Ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: Andréa

Tack så mycket :)

Jo det är riktigt skönt faktiskt, orkar inte göra något, men alltid skönast med sin säng :) kraam

2009-03-07 @ 19:33:49
URL: http://aasd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0