Trött !

Mmm , usch och fy vad trött jag är ..
Fast egentligen har jag ingen anlening att vara det , kanske håller på att bli sjuk ..
Men det hoppas jag verkligen inte , för det har jag inte tid med helt enkelt ..
Usch , alla börjar prata om tentan nu, det är tre veckor kvar och jag orkar inte plugga ett dugg !
Vet inte vad det är med mig , hoppas det släpper för jag måste plugga om jag ens ska ha en chans att klara tentan ..
Till helgen kommer mamma , mormor och älskade lillasyster och hälsar på mig =)
Vi ska gå på hälsomässan och handla presenter till lillasyster ..
Det är förresten bara drygt en vecka kvar tills min 20-års dag också ..
Närsta onsdag , den 11 mars smäller det och jag blir 20 =)
Och som det ser ut nu kan jag nog även åka hem till Hagfors redan då =)
Nej , nu ska jag göra nyttigt =)

Kommentarer
Postat av: josse

tre veckor?! jag börjar läsa på prov dagen innan. Det låter inte som en bra idé å gå på universitet om de e så mkt plugg du. Köpa presenter till mig låter mkt bättre ;)

2009-03-03 @ 15:39:37
URL: http://josefliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0