Tenta , vad ska det vara bra för ?

Sitter här och tårarna skulle nog kunna komma vilken sekund som helst om jag ville ..
Jävla skittenta .. Usch och fy , just nu känns det som om det här kommer aldrig att gå ..
Men men , det måste det väl göra ..
Men jag tror jag lägger ner för i dag snart och börjar packa istället !
För i morgon får jag åka hem till sköna värmeland och stanna i 3 underbara månader !
Har även haft underbart vackert väder här i Örebro i dag ..
Så bikinin har vairt på och jag har stekt mitt fläsk i solen , synd bara att jag inte får någon färg ..
Nej , nu ska jag sluta berätta allt intressant och börja packa istället för snart kommer mamma och mormor =)
Ha en underbar kväll i det vackra vädret =)

Kommentarer
Postat av: ida

Lät inge vidare du.. :/ va har ni hemtenta på? fan för tentor såhär nära sommaren! HAHA!

2009-05-30 @ 09:55:46
URL: http://pidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0