Tråkigt !

Jag snodde denna av söta Sofie =)

¤Jag har insett att min senaste kyss - var jävligt onödig och något som inte händer igen !
¤ Jag lyssnar på - tv:n just nu ..
¤ Jag tycker om att - vara hemma i Hagfors hos vännerna !
¤ Min bästa vän är - inte hos mig just nu , det suger !
¤ Min första riktiga kyss - var nog inte så bra
¤ Jag avskyr när folk - lägger sig i sånt som de inte borde ..
¤ Kärlek är - obefintlig ?
¤ Jag kommer alltid att vara - nyfiken ;)
¤ Jag är hemligt förälskad i - hmm , ingen tror jag inte ..
¤ Sist jag grät var - nog inte så länge sen ..
¤ Min mobiltelefon är - cp !
¤ När jag vaknar på morgonen - svär jag över att det är morgonen och ställer fram klockan
¤ Innan jag går och lägger mig - funderar jag alltid på massa onödigt som jag inte borde !
¤ Just nu tänker jag på - vad synd det är om mig
¤ Bebisar är - gulliga =)
¤ Idag har jag - vart ner på stan och shoppat !
¤ I kväll ska jag - sova
¤ I morgon kommer jag: - att försöka bli frisk och förmodligen så måste jag plugga !
¤ Jag vill verkligen: - att det ska bli sommarlov ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0