Snart är det jul igen ..

och jag älskar julen , har alltid gjort ..
Men ändå kan jag inte känna samma glädje som jag gjort förut , utan en del av den glädjen jag kännt förut har nu bytts ut mot enorm saknad .. Och i år ännu större än förra året, om det ska fortsätta så här så vill jag nog inte uppleva jul nästa år ..
Men men , just nu tycker jag det är ganska mysigt när man får handla julklappar och planera allt inför den stora dagen ..
Till helgen blir det förhoppningsvis Hagfors , jag har hemlängtan just nu !
Har trots allt inte varit hemma på snart två månader ..
Nej , nu ska jag krya ner i soffan och se på Troja !
Ta hand om varandra / M

Kommentarer
Postat av: Cherin

Men snutta.. Ta vara på det du har under julen, så ska du se att den blir precis lika fin som vanligt, trots allt som har hänt :( Var glad för alla de som älskar dig och finns där för dig just nu. Längtar tills du kommer hem! <3

2009-12-01 @ 15:16:59
Postat av: M

Har jag aldrig påstått ;)

2009-12-04 @ 10:21:39
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0