Back in buisness ..

Haha , har jag stavat rätt ? ;)
Jag är iaf tillbaka i Örebro och i morgon ska jag till skolan för seminarium ..
Var ju som sagt lite busig och överraskade älsklingen med att dyka upp hemma hos honom i måndags kväll =)
Men nu efter att ha sovit bredvid honom i en vecka måste jag vänja mig med att sova själv en vecka , usch , det gillas inte ..
Men men , det ska väl gå det med , jag ska ju ut med mina kompisar här och han kanske skulle ut med sina i Södertälje så det får väl bli så den här helgen ..
Och ni är jätteintresserade antar jag ? Men det behöver ni inte vara för det är min blogg så =)
Frida ringde förut och fråga om jag ville vara med på myskväll någon kväll under helgen också , det lät himla roligt så jag sa självklart ja =)
Nej , nu ska det snart få bli sängen ..
Take care / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0