Motivation ?

Just nu är jag inne i en konstig period , för innan jag ska plugga finns ingen motivation alls , men bara jag har börjat läsa böckerna så går det bra =)
Men det är nog för att det är så intressant , så nu ska jag lita mig från datorn och placera mig i sängen med den stora psykologi boken =)
Är även ute på äventyr, var lite busig i måndags och överraskade Jimmie med att åka hit fast han inte visste det =) Haha , jag kan allt vara gullig ibland ;)
Så i morgon bär det av tillbaka till Örebro ..
Här snöar det för fullt förresten , jag som vill ha vår och sommar nu !
Nej , böckerna skriker på mig att jag måste ta mig i kragen och börja =P
Ha en bra dag / M


Kommentarer
Postat av: M

Hur går du på freda? :)

2010-02-03 @ 14:43:09
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0