Väderkaos i Sverige?

Snälla,  vi bor väl i Sverige, håller med han på nyheterna som sa att: man får väl räkna med snö om man bor i Sverige annars kan man flytta till Spanien ..
Visst jag är också trött på snön och vill gärna ha vår men usch , de senaste dagarna har ju ingenting i kollektivtrafiken fungerat ..
Jag har försökt ta mig hem från Södertälje i tre dagar nu , efter två inställda tåg gav jag upp och bokade en buss biljett istället .. Så nu är jag äntligen hemma i Örebro igen ..
Har missat två dagar i skolan nu , får jobba extra hårt med gruppen nu så jag kan ta igen för det jag missat ..
Just nu är jag så trött så ögonen går i kors tror jag ..
Så nu får det bli sängen ! =)
God natt / M

Kommentarer
Postat av: Madelen

Funderar på att läsa ekonomi.

Sen ska jag söka praktik på nån av bankerna här i Hagfors för att se om det är nått för mig. Så får se vart det bär. Trivs jag, så ska jag nog söka in till nån ekonomiutbildning när jag läst klart matten :)

Haha, känns verkligen inte som mig egentligen. Men lika bra att köra på om man kommer på nått :P

2010-03-17 @ 14:31:34
URL: http://madelenee.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ja, får se hur motiverad jag är när jag är klar med matte c-kursen. Men nu har jag i alla fall börjat med att läsa den, så jag är ett litet steg på vägen ;).

Jaha, gör hon. Va kul! Tycker hon det är svårt då? :)

2010-03-17 @ 20:29:00
URL: http://madelenee.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jo, kan tänka mig att det är en del som är lite krångligt. Men bra att det är kul iaf! :).

Men får väl se om jag ens får läsa upp matten jag behöver för det nu? Skulle jag läsa så får jag inga pengar alls från försäkringskassan enligt arbetsförmedlingen. Fast jag bara läser typ en timme i veckan. Men pratade med Karin på skolan och hon trodde det kanske kunde gå att lösa ändå. Lite töligt om jag inte får läsa bara för att få pengar liksom.

2010-03-18 @ 15:26:25
URL: http://madelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0