Nytt år , nya möjligheter ?

Är det inte så, det så fint heter ?
Jag har inga nyårslöften, men jag har ändå satt upp några få mål som jag hoppas jag kan hålla ..
De handlar om att jag ska må bättre och göra mitt bästa !
Jag hoppas detta året kommer att bli bättre än föregående år, för annars vet jag väl inte ..
De två senaste åren har det varit mycket glädje, men ungefär lika mycket tråkigheter ..
Så i år vill jag ha ett BRA år hela året =)

Till helgen blir det ett besök i Karlstad =)
Ska bli trevligt att hälsa på Martina, saknar den bruden lite ;)

Nej , nu får det nog bli lite mat i magen och sen lite mera plugg innan John Blund får göra ett besök hos mig =)
Ta hand om er / M

Kommentarer
Postat av: M

Jag saknar dig också min älskade vän <3

2010-01-12 @ 23:10:43
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0