Vad gör man inte för kärleken ..

Usch, jag är trött så jag ser dubbelt tror jag , så jag skyller stavfelen på det om ni hittar några ;)
Ändå har jag sovit en stund när jag kom hem ..
Mitt huvud kändes som om det skulle sprängas så jag var tvungen =P
Så pågrund av min huvudvärk skippade jag träningen i dag , usch det var inte bra det ..
Men var tvungen om jag skulle få sova ett tag för jag åker nämlingen till älsklingen
direkt efter att jag slutat klockan 12 så jag måste diska och packa och tvätta och allt i dag ..
Så får bli promenader under veckan istället :)
Nej , nu ropar disken på mig att den saknar mig !
Ta hand om er / M

Kommentarer
Postat av: mela

Haha, attans påkommen! ;) Jo det är lite svårt att hålla sig till 2 sidor, det finns ju så mkt att skriva om. Egentligen är jag inte så duktig, det är bara det att jag åker bort nästa helg. Så för att slippa dåligt samvete pluggar jag massa den här helgen istället ^^

2010-01-24 @ 18:48:54
URL: http://toesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0